CAUTA SERIAL

duminică, 13 iunie 2021

RETETA DRAGOSTEI EP.1

Acesta este primul serial de vara care a debutat luni, 07 iunie, cu un rating foarte slab insa a avut o concurenta foarte mare, lunea avem un serial super tare care a facut finalul si altul care este pe ultima suta de metri, vom vedea lunea viitoare daca urca putin din rating, desi, dupa parerea mea nu o va face. Incerc sa acord circumstantele atenuante ale primului episod insa a fost slabut ca subiect, slabut ca decoruri, coloana sonora si, desi incerc sa acord credit actritei pe care nu am vazut-o pana acum, cred ca a fost rigida. Un serial pentru care categoric nu as sta noaptea sa-l vad, voi privi episodul doi doar ca sa fiu corecta si sa-i dau o sansa. Kadir este unul dintre actorii mei preferatii, am asteptat acest serial pentru ca actorul a avut o pauza destul de mare de filmari, el a fost plin de energie, stilul luí inconfundabil de interpretare inca il caracterizeaza, firele de par nu au facut altceva decat sa-l faca si mai sexy pentru gusturile mele, insa se pare ca nu si pentru gusturile tinerilor de pe retele, care au criticat vehement diferenta de varsta vizibila cu usurinta, inca inainte de inceperea episodului. In afara de Kadir nu am vazut absolut nimic in serial si asta, din pacate, nu ca as fi fost complet vrajita de el. Subiectul e slabut: Firat, protagonistul nostru este pregatit sa se casatoreasca cu Asuman si chiar in ziua nunti, cand totul este pregatit, ea il anunta, in direct, in cadrul unei emisiuni, ca nu doreste casatoria cu el. Ba mai mult, prezentatorul, un fel de "Doctor Iubire" il crítica aspru pe Firat. Din acest motiv, el decide sa se razbune si o cauta pe iubita luí, se angajeaza cu referinte false in restaurantul ei frantuzesc sic si incearca sa o faca sa se indragosteasca de el. Pana aici ar mai merge, insa de aici incolo totul a fost o fortare de subiect, in primele 24 de ore ei merg impreuna sa cumpere condimente, Raman inchisi intr-un depozit, mananca impreuna, ea il prinde noaptea in restaurant gatind, in fine aproape o relatie intreaga intr-o zi. Pe urma el este dat afara dar prietena ei, care nu voia ca ea sa se casatoreasca cu "doctorul" aranjeaza sa revina, desi stie ca el nu a fost chef pe unde a spus. Exagerata povestea, actrita protagonista, desi foarte frumoasa, este complet lipsita de experienta si acest lucru se vede foarte bine, personajele secundare au avut o prezenta foarte redusa, situatii comice aproape inexistente, asa ca ceea ce se dorea a fi o romance comedy a fost doar un serial dragut la care sa te uiti daca nu este altceva. Poate ca sunt obisnuita cu alt gen, in última vreme genul meu preferat sunt dramele psihologice profunde si mai am cateva seriale de actiune cu rating urias, poate de aceea acest gen nu se ridica la inaltimea asteptarilor mele. Insa am promis ca voi urmari toate serialele de vara, cel putin primele doua episoade asa ca... Nu m-a prins acest serial de la primul episod, insa poate o va face de la al doilea. Kadir, cred ca a coborat putin stacheta calitatii serialelor cu care eram obisnuite prin acest serial, insa la fel de sarmant, mult mai energic in acest serial, foarte bun, insa singur, din pacate. Imi pare rau daca sunteti dezamagite, insa vreau sa fiu cat se poate de obiectiva si corecta (in limita personalului) cu toate serialele despre care vorbesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu