CAUTA SERIAL

duminică, 13 iunie 2021

BATE LA USA MEA EP.40

Ca sa parafrazex protagonistul serialului, recunosc, sunt vinovata, am fost printre críticii acestui serial dupa episodul 15, cand si rating-ul a inceput sa scada. Ultimele 3 episoade din sezonul trecut le-am urmarit fortat acum, pentru a putea urmari noul sezon. Recunosc, de asemenea, ca scenaristii au stiut foarte bine sa atraga prin promo la noul sezon, mititica Ciresica m-a facut sa reiau serialul. Nu regret, episodul a fost aproape de calitatea de inceput a serialului, alert, amuzant, de departe Kiraz a avut fazele cele mai tari. O táctica buna de a introduce prichindei, sunt deliciosi si e mai mare dragul sa o urmaresti pe ocosa, indrazneata si super amuzanta Kiraz. Erdem a fost la mare inaltime, era rau ca avusese o prezenta mai redusa spre finalul sezonului trecut, de data asta a avut o multime de replici amuzante. Piril si Engin draguti si atat, Aydan superba cu gesticulatiile ei, Ayfer parca nu mai are acelasi farmec, si Seyfi este mai sters, Melo in forta si ea, cu limbarnita ei bine cunoscuta. Am uitat pe cineva? Da... Serkan si Eda, culmea este ca ei imi plac cel mai putin, fara a spune insa ca-mi displac. Eda foarte sexualizata, dupa parerea mea, da, e frumoasa, eleganta, are ce arata, insa parca prea mult. Camasile acelea care cad de pe ea, topurile super sexy. In fine, nu sunt contra unei femei frumoase, arata super in forma Hande insa parca tot episodul s-a pus accentul pe asta. Noul look al luí Serkan nu-mi place, dar asta e din nou o parere strict personala. Cred ca acest serial a pierdut urmaritori pentru ca a devenit o drama in toata regula de la un romance comedy. Si prea exagerat dramatismul: iubirea lor s-a conturat, pe urma a fost Balka, accidentul cu pierderea memoriei, sarcina luí Selin, tumora, adica prea multe situatii dramatice profunde intr-un serial de comedie. Ne-am intors la inceputul povestii, delicios Serkan gelos dupa 5 ani, trista povestea despartirii lor, insa faptul ca Eda ii spune fiicei ei ca tatal ei e astronaut si merge pe o alta planeta, pe bune??? Cred ca iar merg prea departe cu mesajele profunde, dar, in fine. Ideea este ca primul episod din noul sezon m-a facut sa-l urmaresc intreg, sa-mi doresc sa vad urmatorul, Kiraz m-a dat pe spate cu replicile ei taioase, avute fix cu taticul ei, l-am adorat efectiv pe Erdem care are fobie la copii (cum altfel cand el e un copil) si care stia exact unde si ce face fiecare, iar faza de final cand toti cauta pe cineva e delicioasa. Kiraz care apare de manuta cu noul prieten si-si striga mama, este Cireasa de pe tort. Daca sunteti ca mine, dintre cele care ati renuntat dezamagite la acest serial, puteti sa-l reluati direct cu acest episod, chiar si-a recastigat farmecul de la inceput, si e usor de Inteles fara sa reluati episoadele pierdute: dupa ce a trecut printr-o perioada grea cu tumora luí, Serkan s-a vindeca dar a renuntat la Eda, ea a plecat in Italia, si-a terminat studiile si dupa 5 ani s-a reintors la Istanbul cu fetita lor, Serkan a calatorit prin lume cu afaceri, Ceren este in Anglia cu Ferit, fericiti, impreuna, Erdem a inselat-o pe Leyla si aceasta a parasit compania, Melo e tot singura, Aydan este cu Kemal, dar pe ascuns, Ayfer lucreaza cu Eda la hotelul unde este arhiect peisajistic si avem cateva noi personaje, in afara de Kiraz si micul Can.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu