CAUTA SERIAL

joi, 7 septembrie 2023

Hazal Kaya

Hazal Kaya s-a născut pe 1 octombrie 1990 în Gaziantep, în Turcia, și este în zodia balanței. Actrița de talie internațională are o înălțime de 1,60 m și o greutate de 52 de kilograme. Într-un interviu, vedeta mărturisea că nu este o fire emotivă, deși prin rolurile pe care le-a jucat reușea să transmit trăiri puternice. „Nu sunt o persoană emotivă! Îmi aleg rolurile după ce citesc scenariul în întregime și dacă acesta mă impresionează, accept! Am interpretat roluri care au stârnit compasiunea publicului, așa cum este sensibilă Feriha, însă ea este, de fapt, foarte puternică, ambițioasă, cu o voință de fier. Sunt convinsă că pot interpreta la fel de bine un personaj dur, așa cum interpretez unul sensibil. Îmi doresc să fiu o actrița desăvârșită și, fie că joc un rol principal sau secundar, toate sunt foarte importante pentru mine. Munca mea este foarte frumoasă, foarte plăcută și mereu am mers pe ideea că important este ca, în viață, să îți placă ceea ce faci”, spunea Hazal Kaya. Carismatica actriță trăiește o frumoasă poveste de dragoste cu actorul si regizorul Ali Atay. „Suntem cuplul ideal, avem mică noastră lume în care putem să evadăm, avem încredere enormă unul în celălalt, suntem puternici împreună” , declara actrița Hazal Kaya. Dincolo de iubirea pe care și-o poartă reciproc, cei doi au trecut împreună prin momente foarte dificile care le-au consolidat relația. Ali Atay a fost cel care a susținut-o moral pe Hazal Kaya în perioada în care aceasta suferea alături de mama ei, diagnosticată cu cancer. „ În momentul în care mama a primit diagnosticul, am trecut printr-o perioadă foarte grea, dar am supraviețuit cu ajutorul lui. Ali este supereroul meu și-i sunt recunoscătoare pentru fiecare zi. Hazal Kaya a devenit mamă pentru prima oară pe 18 noiembrie 2019. Ea a dat naștere, într-un spital privat din Istanbul, unui băiețel sănătos, care primea numele de de Fikret Ali. Pe parcursul sarcinii, vedeta a fost foarte activă, inclusiv în ultimele luni de graviditate, participând la diferite evenimente şi festivaluri. Actrița Hazal Kaya a născut pe 11 februarie 2023 cel de-al doilea copil. Aceasta a distribuit noi imagini în care își ține nou-născutul în brațe în timp ce îi dădea un sărut pe frunte, Kaya a născut la Spitalul Fulya Acıbadem. Iubita mea fiică” scria recent Hazal Kaya pe Instagram în dreptul unor poze frumoase, în care își etalează cea de-a doua sarcină. De-a lungul sarcinii a doua, am muncit și sunt foarte mulțumită de această situație. Nu am avut pofte. Este interesant să fii mamă de fată. Caut fuste mici roz, toată lumea din jurul meu e înnebunită cu lucrușoarele de fetiță”, a declarat Hazal, citată de cumhuriyet.com.tr. Actrița a mai povestit și cum i s-a schimbat viața după nșterea primului copil: „Am început să înțeleg oamenii dintr-un punct de vedere matern. În plus am înțeles-o mai bine pe mama mea”. În “Miezul nopții la Pera Palace” Hazal o joacă pe Esra, o jurnalistă din zilele noastre care, în timp ce se documentează pentru un articol, călătorește înapoi în timp, până la începutul secolului XX, la faimosul hotel Pera Palace din Istanbul, loc de întâlnire a celebrităților, spionilor și aventurierilor vremii. Primul sezonul al serialului „Miezul nopții la Pera Palace” a avut 8 episoade și un final incert, ceea ce i-a făcut pe fanii să creadă că va exista și sezonul al doilea. Mai mult cea de-a doua sarcina a lui Hazal nu a incurcat planurile producătorilor pentru că episoadele sezonului doi ar fi fost deja filmate. Serialul „Miezul nopții la Pera Palace” este inspirat de cartea omonimă a lui Charles King, tradusă și la noi. Ce și-a dorit să fie în copilărie „Ca orice copil, mi-am dorit să fiu dansatoare din buric la vârsta de 6-7 ani. După m-am gândit că vreau să fiu arhitect, mai apoi am vrut să studiez istoria artei, dar când am început să joc, viața mea a fost modelată în această direcție”, a declarat Hazal celor de la haberturk. Dornică să încerce lucruri noi, actrița a povestit că a fost atrasă și de domeniul culinar: „Am luat cursuri de gastronomie cu gândul să-mi deschid un restaurant, dar am văzut că era o meserie foarte dificilă. Nu am putut combina actoria cu gătitul sau managementul unui restaurant”. Hazal a debutat în actorie în 2006 cu un rol minor în serialul “Puterea destinului” (“Sıla”), iar de atunci a apărut în mai multe filme, a jucat în peste 12 seriale, dar și în numeroase spoturi publicitare. Filmografie 2011 Çalgı Çengi Young girl at the warehouse Special guest appearance 2011 Behzat Ç. Seni Kalbime Gömdüm Berna Ç. Special guest appearance 2011 Ay Büyürken Uyuyamam Hülya Leading role 2012 Bu Son Olsun Lale Leading role 2013 Mavi Dalga Arzu Supporting role 2014 İtirazım Var Zeynep Bulut Leading role 2015 Kırık Kalpler Bankası Aslım Leading role 2022 Benden Ne Olur? Sertab Bal Leading role Television Edit Year Title Role Notes 2006–2007 Acemi Cadı Pelin Guest appearance 2006 Taşların Sırrı Bengü Guest appearance 2006–2008 Sıla Berrin Guest appearance 2007–2008 Genco Özge (Gülay Erkaya) supporting role 2008–2010 Aşk-ı Memnu Nihal Ziyagil supporting role 2010 Behzat Ç. Bir Ankara Polisiyesi Berna Ç. Guest appearance 2011–2012 Adını Feriha Koydum Feriha Yılmaz Sarrafoğlu Leading role 2012 Son Yaz-Balkanlar 1912 Emine Leading role 2013 A.Ş.K. Azra Özak Leading role 2015 Maral: En Güzel Hikayem Maral Erdem Leading role 2017–2019 Bizim Hikaye Filiz Elibol Aktan Leading role 2020 Menajerimi Ara Herself Guest appearance 2021 Misafir Gece / Güneş Leading role Web series Edit Year Title Role Notes 2022– Midnight at the Pera Palace Esra / Peride Leading role

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu