CAUTA SERIAL

joi, 7 septembrie 2023

Gokhan Alkan

Actorul Gokhan Alkan s-a născut pe 8 decembrie 1987 în Istanbul, Turcia. A absolvit Universitatea Kocaeli, Facultatea de Mecanică și Tehnologie auto și Universitatea Anadolu, Facultatea de Marketing și Afaceri Economice Internaționale. Înainte de a se îndrepta spre o carieră artistică, a lucrat ca inginer și profesor. În perioada studenției a făcut parte din cluburi de teatru de amatori și a susținut spectacole de muzică live. A urmat cursuri de actorie la MSM Actor Studio și la Centrul de arte Mujdat Gezen și a jucat timp de două sezoane pe scena Teatrului Mujdat Gezen. Pe micul ecran a debutat în serialul “Suleyman Magnificul”, cu rolul lui Șah Tahmasb. S-a făcut remarcat prin talentul și personalitatea sa și a primit un rol principal în serialul Her Şey Yolunda. Este cunoscut în special pentru rolurile din serialele Kocamın Ailesi, Seviyor Sevmiyor și Kalp Atisi. În anul 2010, Gökhan Alkan a debutat pe scena Teatrului Müjdat Gezen, iar apoi în anul 2016 a fost cooptat în primul proiect de televiziune, mai exact în serialul Seviyor Sevmiyor, care i-a deschis calea către carieră de succes de astăzi. In anul 2019 a fost cooptat in distribuția serialului Prețul fericirii, care de asemenea a însemnat un succes răsunător. Dincolo de pasiunea uriașă pentru actorie, tânărul Gökhan a început încă din perioada liceului să cocheteze cu modelingul, devenind un fotomodel apreciat, iar de câțiva ani acesta a făcut o pasiune și pentru echitație și a ajuns să o practice la nivel de performanță. Gokhan a jucat, de asemenea, rolul principal în filmele Defne’nin Bir Mevsimi și Organik Aşk Hikayeleri, ambele premiate la numeroase festivaluri internaționale de film. Talentatul actor a urmat și studii muzicale, compune melodii, este pasionat de poezie, practică diverse sporturi și îi place să călătorească. Este cunoscut publicului român din serialul “În ritmul vieții”. În anul 2020 s-a alăturat distribuției serialului “Prețul fericirii” în care joacă rolul lui Kerim iar în 2021-2022 a avut rolul principal în serialul “Inimă rănită”. Odată cu acest proiect a devenit iubit de toată lumea și urmărit atât pe micile ecrane cât și în mediul online. Deși fanii îl știu drept un actor desăvârșit, iată că acesta este de fapt specializat pe muzică, studiind această artă în timpul școlii. Deși a surprins o lume întreagă cu rolul “Ferit Sancakzade” în serialul “Inimă rănită”, actorul Gökhan Alkan spune că nu a căutat niciodată faima și a dorit în primul rând să se arate lumii pe sine, așa cum este el în viața de zi cu zi. “Nu am fost niciodată interesat de faimă, nu sunt interesat nici acum. Cred că oricine ești pe lumea asta, orice faci, ar trebui să fii în primul rând capabil să te arăți pe tine lumii întregi și apoi să joci un personaj. Mă simt constant și încerc să mă regăsesc cu fiecare ocazie. De fiecare dată când lucrez, îmi dau seama că îmi place acest lucru. Viața va trece astfel mult mai ușor.”, a declarat protagonistul din “Inimă rănită. Este recunoscut în lumea întreagă, însă puțini știu că Gökhan Alkan din serialul “Inimă rănită” suferă de sindromul Asperger. Potrivit studiilor de specialitate, aceasta este o formă de autism ce poate fi însă tratată prin varii metode. Cu toate acestea, actorul a reușit să folosească fiecare problemă în avantajul său și reușește astfel să-și transpună energia în proiectele profesionale. Din viata personala, Nesrin Cavadzade a șters toate fotografiile pe care le avea împreună cu frumosul actor turc de pe rețelele de socializare. Potrivit presei din Turcia, frumoasa actriță, care nici nu-l mai urmărește pe Alkan, s-ar fi apropiat de un alt coleg de breaslă, Uraz Kaygılaroğlu (actor care a jucat în „Fiica ambasadorului’). Cei doi au reușit să își țină dragostea departe de ochii lumii pentru o vreme. Se zvonește că Nesrin Cavadzade, ar vrea să păstreze secretă dragostea cu Kaygılaroğlu, deoarece relația ei tocmai s-a încheiat. Gokhan Alkan a fost primul care a șters fotografiile în care apărea alături de iubita sa de pe rețelele de socializare. Cauza despărțirii lor ar fi fost gelozia actriței. Se pare că aceasta nu ar fi vrut ca logodnicul ei să își sărute colega din serialul „Inimă rănită’, Yagmur Tanrısevsin, conform scenariului. În urma zvonurilor, Nesrin Cavadzade, a făcut o declarație pe această temă de pe contul ei de socializare. „Stimați membri ai presei, am citit astăzi cu uimire știrile despre mine! Am tăcut luni de zile despre eforturile unor producții și ale managerilor lor de a se menține la ordinea zilei folosindu-se de numele meu, dar astăzi am ajuns la concluzia că merită un răspuns, atât în viața mea personală, cât și pentru că au întrecut măsura în ceea ce privește etica mea profesională. Nu mă pot amesteca în arta nimănui! Chiar dacă această persoană este iubitul meu. Pentru că fac aceeași muncă cu dragoste și pasiune. La fel ca și faptul că nimeni nu poate interveni în ceea ce fac eu, nu pot interveni în munca nimănui. În plus, am avut la dispoziție 20 de ani ca să înțeleg arta actoriei, fii sigur că am înțeles-o. Îmi pare rău pentru cei care nu o pot înțelege. Cu toată dragostea mea…’, a transmis Nesrin Cavadzade pe rețelele de socializare în urmă cu câteva luni. Filmografie 2016 Defne'nin Bir Mevsimi Ferhat Leading role Makas Fatih Kömürcü Leading role 2017 Organik Ask Hikayeleri Hasan Ensemble cast Television series Edit Year Title Role Notes 2011 Muhteşem Yüzyıl Tahmasp I Guest actor 2013 Her Şey Yolunda Merkez Cem Karabey Leading role 2013–2014 Gurbette Aşk Bir Yastıkta Osman Türkoğlu Leading role 2014–2015 Kocamın Ailesi Tarık Uygun/Engin Ar Leading role 2016–2017 Seviyor Sevmiyor Yiğit Balcı Leading role 2017–2018 Kalp Atışı Ali Asaf Denizoğlu Leading role 2019 Zengin ve Yoksul Karan Serezli Leading role 2020 Yasak Elma Kerim İncesu Supporting role 2021–2022 Kalp Yarası Ferit Sancakzade Leading role 2023 Kraliçe Ateş Akça

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu