CAUTA SERIAL

miercuri, 6 septembrie 2023

Alina Boz

Alina Boz este o actriţă cu origini turceşti şi ruseşti, cunoscută în special pentru rolurile din serialele „Păzeşte-mă de mine” şi „Ţine-mă de mână”. S-a născut pe 14 iunie 1998 la Moscova, într-o familie formată dintr-un tată turc şi o mamă din Rusia. Familia de pe linia paternă au făcut parte dintr-o minoritate turcească ce locuia în Bulgaria şi au imigrat către Turcia, pe vremea când Alina avea doar şapte ani, după ce tatăl său primise o ofertă de job. Acolo a fost înscrisă la şcoală şi a învăţat să vorbească în limba rusă şi engleză. A studiat la Private Gokjet Aviation High School, apoi a început să facă cursuri de dans şi teatru. Până să devină actriţă, Alina Boz a făcut bani ca model în reclame şi reviste. Primul job ca actriţă l-a primit în 2013, în seriile Cesur Hemsire, în rolul lui Canan, apoi a continuat cu filmele Paramparca, Kacma Birader, Boluk, Vatanim Sensin, Elimi Birakama. A jucat inclusiv în serialul Ask 101 („Iubirea. Curs pentru începători”), difuzat pe Netflix. Serialul său de suflet rămâne „Păzeşte-mă de mine”, despre care spune că i-a plăcut în special asemănarea dintre ea şi personajul principal, Mahur: „Am fost fericită să fac parte din distribuția serialului „Păzește-mă de mine!”, am crezut în acest proiect. Cred că semăn foarte mult cu Mahur, personajul meu, mai ales din punct de vedere emoțional. Mahur este încăpățânată și știe mereu ce vrea. E o fire sinceră și delicată, care nu suportă nedreptatea și crede că totul ar trebui făcut în cel mai corect mod, chiar dacă provine dintr-o familie bogată. Și, la fel ca și ei, îmi place să fac poze și am un aparat profesionist. Îmi pare rău ca nu mi-am dezvoltat acest hobby”, a declarat actrița pentru presa din Turcia. Alina Boz, iubita lui Burak Deniz? Colegi pe platourile de filmare ale peliculei „Povestea noastră”, Alina şi Boz au arătat că între ei există o chimie aparte şi mulţi fani s-au întrebat dacă nu cumva între ei există şi o relaţie de dragoste. La majoritatea şedinţelor foto unde au fost implicaţi împreună, cei doi au trădat priviri drăgăstoase, iar Alina a vorbit întotdeauna în termeni laudativi la adresa colegului său: „Îmi place foarte mult să lucrez cu el. Energiile noastre se potrivesc. Este serios și muncitor când trebuie, dar și foarte amuzant și un partener de discuție minunat. Sunt foarte fericită că am avut o astfel de armonie pe platouri”. Se pare însă că între cei doi nu ar fi ceva mai mult decât o relaţie pur profesională şi de prietenie. Burak a fost implicat într-o relaţie cu un fotomodel celebru, pe nume Didem Soydan, dar care s-a destrămat în urma geloziei excesive a actorului, scrie presa din Turcia. În timp ce Alina Boz ar avea un iubit din Turcia, cântăreţ de profesie, pe nume Mithat Can Ozer, care este şi cu 17 ani mai mare decât ea. Alina Boz din serialul “Ține-mă de mână” și-a impresionat fanii cu cea mai recentă postare din online. Actrița apare alături de mama sa, femeia care i-a dat viață. Cele două sunt foarte apropiate, iar Alina Boz a demonstrat că are o relație perfectă cu femeia pe care o apreciază cel mai mult în această viață. Astfel, fanii au realizat care este motivul pentru care actrița este atât de frumoasă. Pe profilul de Facebook, mama Alinei Boz are drept fotografie de copertă chiar poza în care apare alături de fiica sa. Cele două par mai degrabă surori, decât mamă și fiică. Pasiunea pe care Olga Boz a avut-o pentru fotografie, a ajutat-o să transforme acest hobby într-un loc de muncă. Olga Boz are peste 46 de mii de fani pe contul personal de Instagram, acolo unde postează fotografii pe care le realizează profesional. Printre ele se numără și pozele fiicei sale, Alina Boz. Filmografie 2016 Kaçma Birader Melis Kahvaci 2017 Bölük Eylül 2022 Bandırma Füze Külübü Leyla 2022 Yılbaşı Gecesi Ada Short Film Year Title Role 2022 Babamın Öldüğü Gün Hale Web Series Year Title Role 2020–2021 Aşk 101 Eda Karacaoğlu TV Series Year Title Role 2013 Cesur Hemşire Canan 2014–2017 Paramparça Hazal Gürpınar 2017 Vatanım Sensin Princess Anastasia Romanova 2017 Sevda'nın Bahçesi Defne 2018–2019 Elimi Bırakma Azra Güneş/Azra Çelen 2021 Maraşlı Mahur Türel 2022 Bir Peri Masalı Zeynep/Melis

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu